Inlägg nr.2

Jag tror att jag är inne i något blogg-flow så jag tänkte att jag skriver ett inlägg till. Sitter i pyjamasbyxor och lyssnar på Nause och taggar inför morgondagen. Har provat runt lite olika kläder och kom fram till att det blir svarta shorts och en vit/beige spetströja till. Så snyggt! haha.. Har pakat ner lite saker redan idag för annars lär jag glömma någonting imorrn. Kom ju på att jag glömde plånboken i pappas bil men som tur var så var han i lgh så han kunde lämna den där så jag kan hämta den imorrn innan jag åker till karlstad. Hade ju vart lite snopet att komma till kd utan leg, hade inte blivit någon alkohol då å förmodligen ingen utgång heller hahah.. så tack mig själv som kom på det idag :D

Ska kika lite på paradise hotel och sen när mamma kommer hem så ska jag äta "bakat bröd" som om inte allt bröd vore bakat men just det brödet jag vill ha har fått det smeknamnet haha. Ha en fin onsdagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0