dag tre på januari

Sitter hemma hos pappa, och har precis ätit tre rätters typ. Mumsigt värre. Nu sitter jag med en halstablett i munnen som nog är den märkligaste halstablett jag ätit.. den är typ degig i, men va en ny sort så den skulle va bra haha.

Är as pepp för examensarbetet nu efter att jag och josefine satt över telefon och skrev ihop vad vi skulle göra och hur det skulle genomföras osv. Kommer bli riktigt kul alltså. Har ju glömt att berätta här i bloggen att jag fick praktiken också. Är superglad över det, känns så skönt att slippa gå å ora sig över om man ska få nån eller inte.

En annan sak jag är pepp för är nause (eller hur det stavas) på nöjes på torsdag. Ska bli riktigt kul så jag hoppas jag är 100% på topp så jag orkar skaka rumpa riktigt ordentligt. Funderar på om jag ska ta min nya klänning då kanske eller mina nya shorts hmmm.... svårt val?

Nu ska jag se på tv å inte göra ett dugg annat, på med mjukis och upp med håret i en boll. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0