plugg & städ

Ja som rubriken lyder så har min dag varit. Låter otroligt kul eller hur? Men nu snart ska jag bege mig å möta josefine och isabelle för att handla å sen åka hem hit och laga tacos och se på film. Väldigt trevligt helt enkelt. Sussie verkar inte gilla att jag har stäat och pluggat idag för hon har legat under täcket i sängen HELA dagen haha.. Taskig som jag är så lyfte jag på täcket nu så kröp hon fram hihi. Imorgon ska jag plugga hela långa dagen och kvällen, allt ska helt enkelt sitta imorrn kväll punkt slut. Skickade sms till mamma igår och frågade om vi inte kunde ha julgran i år. Å så lite fint sa jag också att jag dammsuga upp barr varje dag så behöver inte hon greja något med den. Så nu hoppas jag att jag får min gran, hon svara ialla fall "jag ska fundera på det" haha alltid något. Ska bli så roligt att komma hem. Har nog aldrig längtat så mkt efter lov som jag gör nu. Men inte långt kvar måndagkväll blir det middag med mina fina vänner för att fira att vi har lov och sen på tisdag kommer mamma och hämtar mig och katten. Kul btw att min d-tangent är as seg så när jag sitter och skriver tenta frågor till mig själv så har datorn missat en massa d, men nu börjar jag få in snitsen och tar i lite mer för att trycka på den haha. Nej ska väl gå ut till bussen nu men ha en jättefin helg allesammans! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0